onsdag 12 november 2008

Tröööök ;__________;


Tjaoo ^____^


ah men okej ,
orolig som fan för betyg och omdömmen
Fuck´off asså >______<
KotteKotteKotte

KotteKotteKotte

KotteKotteKotte

!!!!!
Damp på det va ?!

Övriga dagen har vart ..
mm ganska bra faktiskt (:

Var upp men Emma,Emelie&Mamma

och kolla på ett stall
Det va ju najs
(yyyyyyy´

Sitter just nu och lyssnar på
Killswitch Engage - My Curse <33>*drääägel*
ahja -______-'

DET REGNAR UTE
SÅKLART !!!!!!!
Asså jag vill fan ha sommarloov
det skulle vara fett najs nu ju !
man blir ju bara deppa av dehäära vädret ffs >
______<
BTW,JAG SAKNAR KOPPARBERG FFS !
Ah men det är så det ligger till (:
Det är verkligen IIIINGEEEN som är social på msn .
Jah kan klaga på vädret !
[smartTjej.se]

Jag har tråkigt
Märks det eller?!
xD

huhu nej men seriöst..
vafan xD

Sååå fooolket, logga in och va lite socialal med mig !
...
i morgon äre matte prov ;______;
sug på den !
...
Nej nu pallar jag inget mer
Hej då alla glada Barn (':

seeya ^^'

Inga kommentarer: