lördag 8 november 2008

FuckOFF!


Den här stan är ägnad dig.

Alla gator hånar mig

O mina tårar

din stad vet att allt är alldeles för sent


...
...Men Palla va !

Fuck´it..
Neeej men alvarligt palalr man ,
håller på att bli sjuk ,
KUL VA ?! >< Förlåt om jag tjatar om den dära hunden men ,,,
jag diskuterade med bror länge länge som faen igår,
jag fattar inte ?!
om dom nu fick så många svar på Charlie ..
vrf just till öland ?!
Började Stor böla idag när jag hade kommit hem ;___;
Men nu har dom äntligen fått sin andra bebis ,
Adrian heter han :)
Men nu kommer jag ju aldrig få träffa min lilla vovve en sissta gång ;___;

Fan Fan Fan !
Btw, Jag saknar "
DIG" som faen .__.
vrf ska vi bo så långt bort ifrån varann ;'/

Ajaj ,
Igår sov jag med Maria och Becca :D
Innebandynatten sög KUKEN..
så vi gick till svea ist ^^

sen såg vi på film ^^
Älskk på er ! <3>...

Inga kommentarer: